توضیحات محصول

اسکریپت ContactMe | اسکریپت فرم تماس با ما

 

همانطور که می دانید فرم تماس با مدیران یکی از مهم ترین بخش های هر سایتی با هر موضوعی می باشد که همه ی سایت ها از آن استفاده می کنند . قالب اسکریپت ContactMe قالبی html می باشد و بر روی وردپرس نصب نمی شود . اسکریپت فرم تماس با ما جزو قالب های عرضه شده در راستچین است که ضمانت برگشت وجه دارند و همچنین از پشتیبانی دائمی برخوردارند .

اسکریپت ContactMe | اسکریپت فرم تماس با ما

اسکریپت ContactMe | اسکریپت فرم تماس با ما – معرفی:

ابزار فرم تماس ، با سبک گرافیکی جدید طراحی شده و با درج کد ابزار در صفحه سایت یا وبلاگ ، لینک متنی و یا دکمه گرافیکی نمایش داده می شود که کاربر با کلیک روی آن ، وارد صفحه فرم تماس مربوطه می شود. برای دریافت کد این ابزار ابتدا نوع نمایش این ابزار را انتخاب و آدرس ایمیل خود را جهت دریافت پیام های ارسالی وارد کنید.

اسکریپت ContactMe | اسکریپت فرم تماس با ما – ویژگی ها:

فرم تماس با ما بسیار زیبا و کاربرپسند

این فرم صد در صد ریسپانسیو و واکنش گرا بوده و در تمامی دستگاه ها ومرورگر های مدرن به صورت کاملا صحیح نمایش داده می شود .

اسکریپت ContactMe - پیشنمایش

فرم ریسپانسیو html

 اسکریپت فرم تماس با ما - تصویر فرم 1

اسکریپت ContactMe - تصویر فرم

این فرم در 9 بکگراند زیبا ارائه می شود که وبمسترهای عزیز می توانندبه دلخواه خود و وبا ویرایش فایل style.css این قالب ، اقدام به تغییر پس زمینه فرم نمایند.

این فرم دارای وب فونت بسیار زیبای فارسی یکان می باشد .

این فرم دارای قابلیت چک کردن اطلاعات ورودی را داشته و در صورت عدم درج یک فیلد خاص ، بدون لود شدن مجدد و به طرز زیبایی به کاربر پیام می دهد تااقدام به تکمیل فرم نماید .

اسکریپت ContactMe | اسکریپت فرم تماس با ما - تصویر دمو

در صورت صحیح بودن اطلاعات ورودی ، پس از کلیک بر روی دکمه ارسال ، صفحه دیگری باز شده و پیغام موفقیت آمیز بودن عملیات را به کاربر می دهد .

برای این فرم زحمت زیادی کشیده شده است و فقط برای اینکه کاربران و وبمسترهای محترم بتوانند از آن استفاده کنند با قیمت بسیار ناچیز ارائه می شود .

اسکریپت ContactMe | اسکریپت فرم تماس با ما

پیام

نمونه سوالات استخدامی قالب وردپرس

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد