توضیحات محصول

دانلود قالب R.Gen – قالب مدرن اپن کارت

قالب R.Gen برای اپن کارت از دسته قالب های مدرن برای این فروشگاه ساز به شمار میرود. این قالب با دارا بودن تمامی امکانات مورد نیاز کاربران، توانسته به یکی از قالب های پرفروش اپن کارت در سایت تم فارست تبدیل شود. قالب R.Gen تا امروز حدودا 2500 بار فروش رفته و رتبه ی 4.74 از 5 را از خریداران خود دریافت کرده. این تعداد فروش نشان از زیبایی و طراحی مدرن قالب و این رتبه نشان از کیفیت قالب R.Gen در پیاده سازی امکانات مورد نیاز کاربران دارد.

دانلود قالب R.Gen – قالب مدرن اپن کارت

قالب R.Gen دارای پنل مدیریتی قدرتمند و امکانات سفارشی سازی متعددی است. استفاده از این قالب آسان بوده و در واقع میتوان از آن برای براورده کردن تمامی نیازهای هر نوع سایت فروشگاهی استفاده کرد. سفارشی سازی قالب R.Gen به سادگی از طریق پنل ادمین آن و بی نیاز از کد نویسی و انجام کارهای پیچیده صورت میگیرد.

تجربه ی شیرین استفاده از قالب R.Gen برای اپن کارت با ویژگی ریسپانسیو بودن این قالب ترکیب شده و باعث میشود که کاربران شما با هر نوع دیوایسی با هر اندازه و رزولوشنی بتوانند از امکانات سایت شما بهره گرفته و از آن لذت ببرند. ریسپانسیو بودن به این مفهوم است که قالب میتواند بر اساس اندازه ی صفحه نمایش دیوایس کاربر، مثلا موبایل یا تبلت و … موقعیت و اندازه ی عناصر خود را به نحوی تغییر دهد که نمایش قالب با فضای در دسترس در صفحه ی نمایش کاربر تطابق کامل داشته و کاربر بتواند بدون مشکل از امکانات مختلف سایت بهره بگیرد.

دانلود قالب R.Gen – قالب مدرن اپن کارت

همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم، از قالب R.Gen میتوان در راه اندازی انواع فروشگاه های اینترنتی بهره گرفت. این مسئله با نگاه به انواع دموهای از پیش آماده ی این قالب نیز کاملا مشخص است. شما میتوانید از این دموها، ایده گرفته و سایت فروشگاهی خود را بر مبنای آنها به زیباترین شکل راه اندازی کنید.

دانلود قالب R.Gen – قالب مدرن اپن کارت

قالب R.Gen را میتوانید برای نمایش در دو حالت Boxed و عریض تنظیم کنید. علاوه بر این، تنظیمات متعددی برای سفارشی سازی کامل استایلهای قالب از طریق پنل مدیریتی آن در اختیار شما قرار میگیرد. این تنظیمات شما را قادر میسازند که بخش های مختلفی از جمله شبکه های قالب، کادر ها، فونت ها، استایل بلاک ها، آیکن ها و بسیاری موارد دیگر را به طور کامل بر اساس سلیقه ی خود و نیازهای برندتان به صورت دلخواه تنظیم کنید.

قالب اپن کارت R.Gen به استایل های متعددی برای سربرگ (هدر) سایت مجهز شده است. شما میتوانید بخش های مختلف هر سربرگ را به طور کامل فعال/غیر فعال کنید و آنها را در دو حالت باکس دار یا عریض به کار گرفته و 10 ها سربرگ کاملا منحصر به فرد و مطابق با سلیقه ی خود در اختیار داشته باشید. دقیقا همین موارد باعث میشود که سایتهای متعددی که از قالب R.Gen برای اپن کارت استفاده میکنند، هر کدام به طور کامل با یکدیگر متفاوت بوده و کاملا منحصر به فرد باشند.

یکی از امکانات جالبی که در قالب R.Gen به چشم میخورد، امکان استفاده از جستجوی ایجکسی است. این حالت جستجو به این شکل عمل میکند که بلافاصله در زمانی که کاربر عبارتی را در باکس جستجو وارد میکند، نتایج جستجو بدون اینکه نیاز به رفتن به صفحه ی دیگری باشد، برای کاربر به نمایش در آمده و به وی در پیدا کردن محصول و محتوای دلخواهش کمک میکند.

دانلود قالب R.Gen – قالب مدرن اپن کارت

در R.Gen میتوانید از انواع مگامنو هم استفاده کنید. مگامنو ها در این قالب به دو صورت عمودی و افقی قابل استفاده هستند. هر یک از این دو حالت مگا منو میتوانند در سایت های مختلفی کاربرد داشته باشند. اما فارق از اینکه کدام حالت مگامنو را در سایت فروشگاهی خود مورد استفاده قرار دهید، این نوع منو ظاهری بسیار جذاب داشته و بر سادگی استفاده از سایت شما و امکانات آن، خواهد افزود.

دانلود قالب R.Gen – قالب مدرن اپن کارت

در این قالب حتی میتوانید نمای باکس نمایش محصولات را نیز سفارشی سازی کرده و استایلی را که بیش از استایلهای دیگر مناسب میدانید جهت نمایش باکس محصولات انتخاب کنید. شبکه ای که محصولات در آن به نمایش در می آیند نیز دارای تنظیمات خاص خود بوده و میتوان آن را بر اساس اندازه صفحه، دسته، برند، ویژه و صفحه ی جستجو به طور کامل تنظیم کرد. علاوه بر این، نحوه ی نمایش صفحه ی محصولات نیز دارای تنظیمات مخصوص به خود است. تمامی این تنظیمات تنها با چند کلیک بر روی قالب قابل اعمال بوده و برای تغییر آنها هیچ نوع نیازی به کارهای پیچیده یا انجام کدنویسی نخواهد بود.

تصاویر محصولات در قالب R.Gen به دو حالت لایت باکس و حالت بزرگنمایی قابل نمایش هستند. همچنین شما میتوانید تب های دلخواه را برای صفحه ی محصولات تعریف کرده و اطلاعات مورد نیازتان را در آنها درج نموده و در اختیار کاربران قرار دهید. در صفحه ی محصولات امکان درج کد دلخواه از طریق ماژول HTML سفارشی نیز میسر است. این ماژول خود دارای 10 تنظیم از پیش تعریف شده بوده که استفاده از آن را بسیار آسان میکند.

البته تنظیمات و امکانات قالب R.Gen به اینجا ختم نمیشوند. آنچه در بالا ذکر شده تنها بخش کوچکی از امکانات این قالب را تحت پوش قرار میدهد. در زیر به برخی دیگر از این امکانات به صورت مختصر اشاره خواهیم کرد.

دانلود قالب R.Gen – قالب مدرن اپن کارت

لیست برخی امکانات قالب R.Gen برای اپن کارت :

  • کاملا ریسپانسیو
  • قابلیت استفاده از دو حالت عریض و باکس دار
  • امکان اسکرول به بالا
  • دارای تنظیمات متعدد و پنل مدیریت گسترده با استفاده آسان
  • بهره گیری از Font Awesome و فریم ورک Bootstrap
  • امکان سفارشی سازی باکس محصولات به صورت سراسری یا تکی
  • استایلهای متنوع برای سربرگ
  • امکان استفاده از فونت های گوگل
  • دارای تنظیمات مخصوص نحوه ی نمایش شبکه محصولات
  • امکان درج کد CSS و JS سفارشی
  • امکان تعیین موقعیت لوگو در سربرگ
  • دارای جستجو با امکان تکمیل خودکار
  • دارای امکان نمایش HTML سفارشی
  • پشتیبانی از مگامنو
  • دارای ماژول اسلایدشو با امکان ایجاد آسان اسلایدشو و تنظیمات مختلف
  • دارای ماژول ایجاد بنر
  • مجهز به گالری تصاویر سازگار با سئو
  • امکان سفارشی سازی فوتر قالب
  • دارای امکان بهینه سازی فایلهای JS و CSS جهت بهبود سرعت بارگذاری
  • مجهز به ماژول HTML چسبنده
  • و بسیاری امکانات دیگر …

 

دانلود قالب R.Gen – قالب مدرن اپن کارت

نمونه سوالات استخدامی قالب وردپرس

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد