توضیحات محصول

قالب وردپرس تک صفحه ای جارویز

قالب جارویز قالب وردپرس حرفه ای شرکتی – قالب تک صفحه ای jarvis

 

دوستان در بین قالب های حرفه ای که برای وردپرس وجود دارد یک قالب وردپرس تک صفحه ای به نام جارویز رو آماده کردیم که بسیار مناسب برای سایت های نمونه کار , سایت های شخصی, تجاری, شرکتی و زمینه های متفاوت با سلیقه ها مختلف است که میتواند برای هر کسی که در این زمینه کار میکند میتواند بهترین گزینه باشد. پس بی تردید این قالب را بررسی کنید چون میتواند شما را شگفت زده کند.

قالب وردپرس تک صفحه ای جارویز

پشتیبانی از افزونه خبرنامه میل چیمپ

یکی دیگه از پلاگین هایی که پوسته تک صفحه ای جارویز پشتیبانی می کنه افزونه خبرنامه mail chimp هست با این پلاگین می تونید بخش خبرنامه در سایتتون رو راه اندازی کنید ارزش این پلاگین 21 دلار می باشد.

طراحی ریسپانسیو با تکنولوژی جدید

ریسپانسیو و پاسخگو بودن سایت امروزه برای دستگاههایی چون موبایل , تبلت ها امری ضروری شده چرا که در این زمان دستگاه های ارتباطی بسیار بسیار گسترده شده اند و نیاز است که چنین موردی برای ان ها وجود داشته باشد. اما دوستان قالب جارویز با استاندارد ها و تکنولوزی جدید دنیای وی طراحی و کدنویسی شده کاملا ریسپانسیو و پاسخگو برای نمایش در انواع دستگاهها با صفحه نمایش های مختلف است که میتواند برای شما بهترین مورد برای ساخت وب سایت خود باشد. اگر می خواهید سایتتان بدون مشکل در دستگاه هایی چون موبایل برای کاربران نمایش داده بشه جارویز یکی از بهترین های در این زمینه هست.

پشتیبانی از افزونه wpml برای چندزبانه شدن سایت

دوستان همانطور که میدانید قالب جارویز یکی از بهترین و حرفه ای ترین قالب های تک صفحه ای وردپرس دارای امکانات بی نظیری هست , یکی دیگر از قابلیت های خوب jarvis پشتیبانی از افزونه ترجمه سایت wpml هست در صورت که بخواید سایت شما دو زبانه و یا چند زبانه باشه می تونید با استفاده از پلاگین چندزبانه کردن سایت سایت خود را مجهز به دیگر زبان های دنیا کنید.

طراحی شده با اصول سئو و بهینه برای موتور های جست و جو

دوستان کدنویسی قالب ها امروزه باید با اصولی که موتور جست و جوها معین کردن طراحی بشه چون بسیار مورد استفاده و بسیار مهم هستش.قالب وردپرس جارویز تک صفحه ای هم دارای کدنویسی بهینه و اصولی برای موتور جست و جو ها سبب میشه تا شما از نظر کدنویسی برای موتور های جست و جو مثل گوگل , یاهو , بینگ بهینه باشید.

قالب وردپرس تک صفحه ای جارویز

استفاده از فونت آیکون های زیبا و حرفه ای

دوستان قالب تک صفحه ای jarvis دارای بیش از 240 فونت ایکون زیبا برای استفاده در قسمت های مختلف سایت به دلخواه شماست.فونت ایکون ها امروزه یکی از معرف ترین ابزارهایی است که در وب سایت های استفاده میشه شما هم می توانید به دلخواه از فونت آیکون در هر بخشی از سایت استفاده کنید.

در مورد قالب توضیحاتی ارائه شد فقط توجه کنید که این قالب دارای پکیج کاملی است که در ان بسته نصبی و فایل های قالب وجود دارد و برای راحتی کار شما عزیزان به ساده ترین روش ممکن بری نصب شما قرار گرفته است.

قالب وردپرس تک صفحه ای جارویز

نمونه سوالات استخدامی قالب وردپرس

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد